YOUR FUN IS OUR BUSINESS™
Siden 1994 har vores vision været at skabe sjove, varige oplevelser til alle i verden!
Vi har skabt innovative produkter af høj kvalitet i over 25 år. Vores bestræbelser på at styrke forskning, design og udvikling har givet os mulighed for løbende at udvide vores produkt- og brand-portefølje.
I dag sælger vi cirka 1.100 produkter i over 110 lande, som giver fornøjelse og glæde til familier over hele verden. Vi tilbyder et omfattende udvalg af ikke-nedgravede pools og spabade, rekreations- og fritidsprodukter, sportsartikler og campingprodukter. Alle produktudviklingscentre og fabrikker er 100 % ejet af vores virksomhed, hvilket sikrer topprodukter til gode priser.
Cirka 1 ud af 50 personer rundt om i verden ejer et Bestway-produkt!
ARBEJDET FOR EN BEDRE FREMTID
Vi er seriøse omkring bæredygtighed! Hos Bestway mener vi, at naturens ressourcer er værdifulde, og vi gør vores del for at bevare dem.
EMBALLAGE
Vores ekspertteam arbejder hårdt på at finde nye og innovative emballeringsteknikker.
ENERGIEFFEKTIVITET
I de sidste 5 år har vi modtaget topscore og anerkendelse for vores energiforbrugspraksis. Sidste år var vi blandt 10 virksomheder, der blev tildelt prisen som Kinas bedste leverandør hvad angår klimaforandringer. Gennem interne eksperter og konsulenter leder vi altid efter måder at spare energi på.
SOLENERGI
Vi udnytter solens kraft i driften med 3 % solenergi og med planer om at udvide dette fremover.
SPILD
Vi er stolte over at have NUL affald til deponering i vores virksomhed, med 99,7 % af materialerne genanvendt internt eller af tredjeparter og kun 0,3 % til forbrænding. Årligt genbruger vi i gennemsnit 25.000 tons plastaffald fra restproduktion på vores egne faciliteter i et forsøg på at holde plastik i spil.
Vertikalt integreret
Efter mere end 25 års udvikling har vi etableret en vertikalt integreret forretningsmodel. På verdensplan ejer vi mange faciliteter, der koncentrerer sig om produktudvikling, marketing, logistik og fremstilling.
Vores 5 fuldt ejede faciliteter i Kina og Vietnam dækker et samlet areal på 1,5 millioner kvadratmeter og med faciliteter på over 1 million kvadratmeter anvendt til produktionsanlæg, logistikcentre, lagre og testlaboratorier.
Vi tror på, at in-house-produktion gør os i stand til løbende at forbedre vores produktion og teknologiske og ledelsesmæssige kapacitet for at opnå en større udnyttelsesgrad i produktionen, reducere spild og minimere omkostninger og samtidigt styre produktkvaliteten i hele værdikæden. Dette sikrer også en rettidig produktleverance, hvilket giver glade kunder og slutbrugere, der så igen fører til tilbagevendende forretningsmuligheder og styrkelse af vores brand. Vores in-house-produktionsanlæg suppleres af en veludviklet backend-infrastruktur. Desuden er vores hovedleverandører af råmaterialer blandt verdens topleverandører.